KREDITUAK
Lan hau egiteko ideiaren jatorria Bergarako Udal Artxiboan
dugu, hau da bertan gordetzen den Errege Seminarioaren funtsa
ezagutzera emateko boluntatean, Bigarren Hezkuntzako ikasleei
batez ere.
Artxiboak, Ipintza BHIarekin
izandako lan harremanak aspalditik zetozela kontutan hartuta,
Institutuko irakasle ohi bati ideia luzatu zion eta honek Gizarte
Zientzietako kide bati. Horrela hasi genuen lan hau.
Funtsa horiek ahalik
eta gehien zabaltzeko aukera ezin hobea webquest batek eskainiko
zuelakoan lanean jarri ginen, lan eremuak zehaztuz eta baliabideak eskuratuz. Laguntza bila Eibarko Berritzegunera jo genuen eta han Lydia
Fernández de Lucok emandako aholkuak lan honen kalitatea hobetzeko oso baliagarriak izan dira.
Honi guztiari
euskarri digitala emateko, berriz ere Eibarko Berritzegunera jo genuen. Lydia
Fernández de Lucok
eta Koldo Etxebarriak emandako laguntza
ezinbestekoa izan da lan honi webquest itxura emateko. Bestalde, jatorrizko agiri eta beste batzuen
digitalizazioan Pili
Azkaratek, Bergarako Udal Artxiboko langilea, egin duen lana ere nabarmendu nahi dugu.
Webquest hau egiteko erabili
dugun txantiloia Portal de la Comunitat Catalana de Webquest web
orrialdetik hartu dugu, ahaztu gabe webquest-en sortzailea Bernie Dodge
izan zela http://webquest.sdsu.edu/.
Ebaluazioetako ereduak webquest ezberdinetatik atera ditugu eta “rubrika” ondorengo lotura honetatik http://rubistar.4teachers.org/index.php. Lerro hauen bitartez,
Ipintza Institutuko kideei eskerrak eman nahi dizkiegu, batez ere Koldo
Zubizarretari txosten eta eskutitzako andamioak egiteko eman
dizkigun aholkuengatik eta Andoni Segundori argazkiak
ateratzeagatik.
Gainera Bergarako Udal Euskara
Zerbitzuak lana zuzendu digula gogoratu nahi dugu eta gure esker ona
eman nahi diogu.
Irudiek leku garrantzitsua hartu dute orri hauetan eta bakoitzaren kredituak adierazi nahi ditugu, erabiltzeko baimena eman digutenei eskerrak emanez: Azalean:
Sarreran:
Atazan:
Prozesuan:
Lehenengo jardueran:
Bigarren jardueran:
Hirugarren jardueran:
Laugarren jardueran:
Bostgarren jardueran:
Seigarren jardueran:
Ondorioetan:
|